diumenge, 30 de març del 2008

Camps i l'enfrontament permanent

Es difícil saber fins on arriba la misèria moral dels policutres que patim els valencians. Em fan fàstic. Aixì, sense cap diplomàcia.
El president Camps decideix rebutjar la invitació personal del President de la Generalitat Catalana als actes organitzats a Poblet amb motiu de la commemoració de 800 aniversari del neiximent de Jaume I.
Camps no vol una foto amb la resta de dirigents dels territoris de l'antiga Corona d'Aragó. Camps vol victimisme i confrontació; Camps vol mantindre als blavers en peu de guerra.
Ja ho deia a la meua entrada d'ahir: pense que gentola com este personatge no em representen i em fa sentir vergonya d'esser valencià.

El PP valencià s'alimenta de menjars tan profitosos com , l'anticatalanisme, la llengua, la bandera, el robatori de la paella, el circuit de formula 1, la invasió dels bàrbars del nord, la tv3, els països catalans, eliseu climent, enric valor, joan fuster, ovidi montllor, tarzan i sa beneida mare ....
Quina colla que ens ha tocat !

2 comentaris:

Anna ha dit...

Hola. Feia temps que no em passava per ací, he estat uns dies mig ausent... Ja t'he adherit a la llista d'enllaços.

I d'este post,
sovint em pregunte què no hem fet bé, no sé si ara o en una altra vida. Un món de preguntes rodeja el govern de la Barbaritat Valenciana. I el que encara és pitjor, ja n'estem acostumats i no ens sorprén res...vorem que ens espera...
I mentre esperem, la nostra resposta serà el 26 d'abril a Alacant. Sort si no passa res...

Salutacions

dospoals ha dit...

Al meu poble diem, gentola puta.