dilluns, 2 d’abril del 2007

Paris


Paris es sense cap dubte la ciutat on em perdría. Conec moltes de les ciutats mes importants d'europa, asia i america pero per mi ninguna com Paris.
Quan jo n'era menut el meu pare em parlava de Paris com la ciutat mes fascinant del món. Ell havia anat per primera volta als anys cinquanta i malgrat que la II guerra mondial feia relativament pocs anys que havia acabada el contrast amb les nostres ciutats eran tremendes.
El meu primer viatge a Paris vaig fer-ho amb el meu pare i jo tambè vaig quedar fascinat. Desde aleshores bé per raons de treball o per raons personals he viajat sovint a París i sempre he gaudit dels museus, dels passeigs, dels cafés, de la música i dels amics. Tambè he gaudit de grans i cars hotels pero sempre porte el record d'un petit hotel prop de l'opera. El seu nom es Hotel Tronchet al carrer del mateix nom. Ahí he passat moments fantastics amb Victoria o amb amics. Recorde ú dels cap d'any que vaig passar a Paris. L'hotel Tronchet va marcar el principi del que fou un gran any.