diumenge, 6 de maig del 2007

EL PONT AERI I EL RESPECTE ALS CLIENTS


Las companyies aèries es burlen i es riuen dels viatgers. He estat treballant uns dies a Barcelona. He acabat i decidisc tornar Madrid quant mes aviat millor per tal de continuar preparant coses per a la setmana. Arribe a l'aeroport d'El Prat. ¿Busque un bitllet en alguna companyia de vols regulars o me'n vaig directament al pont aeri? El pont aeri és més car i no et donen ni un got d'aigüa però .... Directament me'n vaig al Pont Aeri. 207 € per un Barcelona - Madrid que ix a 15,45 h. Be, això farà que estiga a les 16,45 h en la T-4 i abans de les 17.30 a casa. Pague. Sona el mòbil. És el càrrec de la targeta. Embarcament JA per la porta 15. Vaig volant. Falten pocs minuts. Passe el control de seguretat. He separat l'ordinador de la resta de les coses. He buidat les butxaques, m'he llevat el cinturó ...... Arribe a la porta 15. Sorpresa. IBERIA ha decidit cancel·lar el vol i fer-nos embarcar en un altre a les ..... 17,45 h. Dos hores després!. M'ho podien haver dit quan vaig pagar el bitllet, o quan estava facturant. IBERIA es riu dels viatgers. Per a ells som simplement merda.