divendres, 22 de juny del 2007

Escut al centre de la ciutat de Friburg

Friburg és una ciutat preciosa, especialment i com es habitual als països de Centreuropa, la part antiga de la ciutat. Quan vaig abaixar dilluns passat del tren que em portava per a una reuniò, em va sorprendre la calor. No em pareixia creïble que els termòmetres marcaren gairabè 30 graus centígrads, però amb el canvi climàtic res no pot ser qüestionat. L'hotel, situat en la part antiga, feia gust a pel·lícula dels anys 50, però sense aire condicionat tot el seu encant es va esvair en un segon.
Acabada la reunió motiu del meu viatge, vaig decidir passejar per a conéixer un poc de la ciutat i aprofitar les poques hores que estaria allí. De sobte vaig pensar que la calor m'havia afectat seriosament. No podria creue allò que els meus ulls deien que veien. Tot al centre de la ciutat de Friburg, a la Friedrichring Strasser estava l'escut: " Una, grande y libre". Cent per cent cert.