diumenge, 19 d’agost del 2007

Neteja estiuenca


Aprofitant les vacances decidisc posar-me a fer neteja de coses: Discs, cintes, vells apunts de la universitat, llibres, fotografies, enganxines, fins i tot panflets .... Quan de tant en tant faig neteja la primera cosa que he de fer és ensumar amb força perquè se que en acabar em quedaré atuit.
Tinc el costum de deixar entrades, bitllets, notes de restaurants i qualsevol altre paperet als llibres. Les coses que aleshores deixí amagades o adormides de sobte ixen buscant la llum i alhora em porten al moment exacte, a les circumstancies concretes d'aquell instant.
He tingut a les mans els vells disc de Joan Isaac, Lluís el Sifoner, Paco Muñoz, Ramon Muntaner, Ovidi Montllor, Raimon, Llach, Maria del Mar Bonet .... i tots ells han acabat als contenidors de reciclatge. Decisió dura però necessària. L'estiu ens porta estes coses. El meu fill em deia que no hauria de fer això però els records viatgen només que amb els seus protagonistes. Si el protagonista vol matar-los, que muiren doncs.