diumenge, 7 d’octubre del 2007

Personatges perillosos



Com que tinc treball fins mes amunt del cap fa setmanes que no faig una volta per aquí. Unes setmanes complicades amb la mort prematura d'un vell amic amb qui vaig fer una cervesa a Frankfurt precisament el segon dia que escrivia al bloc.
Aixi es que llig els diaris, escolte la ràdio i mire la tele .... i no em puc creure la cara que tenen alguns. Alguns personatges em fan gracia per no dir que em toquen els c..
1.- El ministre de cultura espanyol Cesar Antonio Molina anuncia que mourà els fils per tal de fotre l'exposició "Un segle de Cultura i Ciència als Països Catalans" Pense que per la mateixa raó tancarà tota col.laboracio espanyola amb exposicions culturals iberoamericanes.
2.- Aquesta colla de tancadors i censors oficials que tenim al govern valencià i que han decidit fer callar la veu de la llengua catalana a les terres del sud, no explica la raó per la qual l'oficial RTVV té almenys un repetidor il.legal a la Serra Perenxisa.
3.- Renau, negat pels estaments oficials valencians ¡vergonya!
Finalment vull retre el meu homenatge a la compositora Matilde Salvador que va morir el passat dia 5