diumenge, 23 de setembre del 2007

Entrades i Internet

Finalment Nokia no em va enviar el promés SMS. Però ahir dissabte com si d'un miracle és tractés, el telèfon després de dos mesos, aparegué reparat. ¿Qué no ha rebut el missatge ...?
Canviant de tema i continuant amb les sorpreses, em trobe que el preu de les entrades de concerts, teatres o cine, quan fem la compra per internet es fins a 2 € mes car que si anem a la taquilla. Però ...¿ no diuen que hen de fer servir les noves tecnologies....?
Som nosaltres els que des casa fem tot el treball: Ens connectem, ens barallem amb la connexió ADSL que de vegades és lenta com els senyals de fum, esperem, paguem amb la targeta (que de vegades sembla una missió impossible),fem servir el nostre paper, la nostra tinta i la nostra impressora per tal d'obtindre el comprovant i .... contents. Però ¿ algú em pot explicar per quina raó el preu es fins a 2 euros mes car per entrada que si anem a la taquilla?
Ja sé ...
... que ens estalviem la cua...
... que ens podem quedar a casa fins l'últim minut o esgotar la cervesa al bar amb tota tranquil.litat...
... que si plou no ens mullarem ....
... o si cau el sol a plom no ens fondrem...
I ara entenc algunes coses..
.... Cada vegada les empreses redueixen el nombre de taquillers deixant la meitat de les taquilles tancades.
.... Les taquilles romanen tancades fins pocs minuts abans de començar l'espectacle.
.... Mai no és pot fer cua aixoplugat.
.... El qüestionari del taquiller que fa alentir la cua i allargar l'espera: "La sala disposa de 30 files... " "Té targeta jove, de jubilat, de família nombrosa, d'amic dels animals...? Pot dir-me el seu codi postal?"
I sé que tenim sort: Encara no en tenen de matons amb mides d'armari 2x2, per a colpejar als espectadors impacients de la cua. Però .... espereu i ja voreu !!!!!
Mentrestant, em connecte, faig clic i 2 € menys a la butxaca (meua) i 2 € més a la butxaca (del propietari del cinema o de La Caixa ... que mai no saps on s'han quedat).
Conclusió: Els clients incòmodes es deixen mes diners. Canya al client !