dilluns, 4 de maig del 2009

BLOC: MÉS COMUNIDAD EN CASTELLÀ I DEL VALENCIÀ JA NI PARLEM ....

L'ajuntament de Xàbia m'envia informació d'un curs de Música. Un tríptic on detalla, els professors, els preus, els instruments, les dates. Es diu "Música a l'estiu". 
I després del títol, el valencià desapareix i tot  està escrit en anglés i espanyol. Com cal !: "XXIV Edición. Curso Internacional de Viento Madera. 21 al 27 de Julio" I continua i continua ....
Si no m'equivoque l'ajuntament de Javea, nom que apareix al tríptic, es un ajuntament del.... Bloc?
Ara ja entenc mes i millor el refondament: senyera amb blau, comunitat balensiana i castellà per idioma. Ho barregem tot i ja tenim el nou valencianisme.  Clar, com que som una "comunidad bilinguüe"  com li agrada repetir a Camps, Font de Mora i amics ,  i com que fem EpC en anglès s per això res millor que escriure els cursos musicals d'estiu en les dues llengües oficials dels peperets balensians: espanyol & english !!!!!

Perdoneu-me amics del Bloc que llegiu este blog, però es que aneu del roig al blau ...!


1 comentari:

Anònim ha dit...

Salut, amic. M'ha fet certa gràcia el que has escrit, de veres. Són coses òbvies, i patètiques.
Però jo encara tinc una millor.Es tracta del "Cas Ajuntament Busot". Ací tens la seva adreça electrònica. Tenen la pàgina en castellà i pots triar a més en ALEMANY, ANGLÉS, FRANCÉS i HOLANDÉS, (les 4 llengües oficials). "Pentallingües", res de bilingües ni parides de eixa classe. Vergonyós, de veres.
http://www.ebusot.com/ayto/