diumenge, 31 de maig del 2009

Les coses valencianes a Madrid

Passege per la Feria del Libro de Madrid quan em trobe amb la caseta de l’Associació D´Editors del País Valencià. M’acoste a buscar algun llibre per a llegir este cap de setmana i em sorprenc al comprovar que no hi ha oferta en valencià; només en espanyol.

Llig a Pàgina 26 que s’ha obert el primer Casal Valencià a Xina. Espere que no siga com el de Madrid que per a vergonya de tots els valencians que vivim a Madrid, és un lloc a on no es pot anar.
Fa molts mesos vaig enviar tota la informació pertinent respecte a la vergonyosa web de la Casa de València a Madrid a BLOC, ERPV , .... però ningú no té cap interés. Per favor si voleu sentir vergonya heu de visitar este enllaç
http://www.circulovalencianomadrid.es/

2 comentaris:

dospoals ha dit...

Doncs si a "casa" no ens fan cas, no esperes (esperem) més a la Xina.

Sergi ha dit...

Hola Vicent, soc Sergi Pitarch periodista i autor del bloc www.canviemlarealitat.com. En estos moments estic fent un treball d'investigació per a l'Acadèmia Valenciana de la Llengua sobre la importància del la blocosfera en la difusió del valencià a internet. Estic fent un inventariatge de tots els blocs fets al País Valencià o per valencians i valencianes. En un futur passaré una enquesta a tots els blocaires per conèixer les seues motivacions. Si t'interessa col•laborar només hauries de contestar a l'enquesta que us passaré a tots en un futur. Però em faria falta un correu de contacte. Si vols més informació el meu correu spitarchtreballavl@gmail.com