dimarts, 4 de setembre del 2007

Olor a podrit


Aquest matí feia el desdejuni a l'hotel. Un desdejuni sa amb suc de taronja, supose que del País, pa amb tomaca, fruita i cafè descafeïnat, que la tensió ja em passa factura. La llum entrava pels finestrals del menjador o, com es diu ara, la sala dels desdejunis (recentment vaig passar la nit a Caceres i l'hotel oferia als clients el "desayunador", terme que jo personalment mai no havia sentit. Bé, el cas és que com cada matí, feia una ullada als diaris. He llegit la noticia de l'alcalde que ha reduït el sou dels regidors de l'oposició fins el 30 € alhora que pujava el sou dels regidors del govern per damunt dels mil euros. A més a més les sessions de l'ajuntament seran a les 11 h per tal de reduir al màxim el nombre de veins presents. Tot un exercici de democràcia.

Finalment en faig una pregunta: La castellanització de Bancaja, abans Bancaixa, pero ara amb nom espanyol a gairabè a tot l'estat, ¿ té alguna cosa que vore amb el Senyor José Luis Olivas, nascut a Conca, expresident de la Generalitat Valenciana (fins on hem caigut els valencians!) i "castellano" parlant?

Dos exemples d'un cert olor a podrit. Pero hui, soc a casa

3 comentaris:

Alca ha dit...

hola, quin ajuntament es?

Joan ha dit...

doncs sincerament no ho recorde. Ahir de matí vaig llegir El Pais i El Mundo, Levante-EMV i Las Provincias, totes les edicions de València ciutat. Com veus un poc de tot. I ho vaig llegir en u d'ells pero no he pogut recordar en qui i per tant no vaig querdar-me amb el nom de l'ajuntament. Jo no soc hui a València i no he pogut buscar-ho.

Alca ha dit...

bé tampoc importa tant, era curiositat, gràcies per l'aclariment